tisdag 11 augusti 2009

Tidig morgon

idag skulle havanna vakna 4-5 .. lyckades ligga kvar i sängen ett tag iaf, vi klev upp strax innan 6. Nu sitter jag och dricker kaffe, sen ska jag sova när havanna somnar om. Förhoppningsvis får jag sova en timme iaf. Hon brukar ta en förmiddagslur på mellan 1-2 timmar så..
Vad händer annars då? inget vad jag vet. det är tisdag idag och det är mulet :) Om jag ska vara ärlig så e jag glad för att d inte e så soligt idag! Både jag och havanna får det skit jobbigt när d e så där varmt. Det går kanppt att vara hemma hos oss då! det blir som en bastu, på riktigt! det känns som man kvävs, finns ingen luft. har alla fönstren öppna och fläkten på men det hjälper inte... Så idag e vi glada :)
Haha, jag kanske HAR blivit sinnessjuk, men det gör mig inget att sommaren snart e över och hösten e runt hörnet. För jag har ju sååå mkt o se fram emot under hösten/vintern. Havanna växer! :D så jag tycker bara det ska bli roligt :) Jävligt skönt måste ja säga, o känna så. annars brukar jag alltid vara så deprimerad över att sommaren snart e slut, men inte i år, känns kanon!

0 kommentarer: