lördag 8 augusti 2009

packa

Nu hr havanna skrikit av sig, precis när jag skulle packa iordning allt o klä på mig. e så jobbigt nät man e stressad och man kan verkligen inte göra nånting alls, eftersom hon e ledsen. Så hon ligger i min famn och håller på o somna och jag går bara runt och tittar på allt som jag måste göra. haah, men så e d att ha småbarn!
Men nu sover hon och jag har packat klart, tror jag. Har säkert glömt nåt viktigt som jag kommer komma på lagom tills vi kommer till stan.
Jag har iaf med mig:
mat
blöjor
vatten
filtar
våtservetter
babybjörn
medicin
extra kläder
solhatt+mössa

och en massa annat smått. Så d va väl ändå d viktigaste! Då kanske ja inte har glömt nåt trots allt!
Ska träffa gudmor alex nu :) Va en månad sen sist, hon har haft sommar på gotland!
Sen ska vi möta C och åka till lidingö.

Så hejdå gott folk, hoppas nu får en underbar dag, det ska iaf vi ha :D

0 kommentarer: