fredag 14 augusti 2009

Mommy

Blitt lite dåligt med updates senaste dagarna. Tiden har jag haft, men lusten har inte riktigt infinnit sig. Nu till min Tanke.

Jag känner att jag bara glidit in i mammarollen, så har det förstås inte alltid känts, vart mååååånga jobbiga dagar då jag inte vet vart ja ska ta vägen ellr vd jag ska göra. Men när jag tittar tillbaka och tittar på vart jag e nu e d ju helt otroligt. Jag har inte slutat leva mitt liv, jag har tagit in Havanna i livet bara. Jag gör det mesta jag gjorde innan, om inte mer, Havanna e alltid med, och det är så jäkla mysigt! Jag tycker inte att det är speciellt jobbigt, när man ska iväg eller göra nåt eller vad det nu är. Jag bara gör det. Och det känns såååå skönt! Att jag inte fastnade i den där jobbiga o svåra tiden då man helst bara isolerade sig och ville absolut inte vistas bland för mkt människor på en gång. Det är såååå över, har det vart länge, och det känns såååå bra!!!!
Så till alla gravida och nyblivna mammor! UT med er! Var stolt! Fortsätt LEVA :)

1 kommentarer:

Madelene sa...

Vad roligt att du bloggar.. =)